Distribuie
Ai avut vreodată probleme cu livrarea produselor comandate de pe site-ul eMAG?
Intrebari
Ai avut vreodată probleme cu livrarea produselor comandate de pe site-ul eMAG?
In Desfasurare
0
Shopping
3 săptămâni
4 Raspunsurile mele
17 Vizualizari
Ofiter 0
Raspunsurile mele ( 4 )
Nu, nu am avut niciodată probleme cu livrarea produselor comandate de pe site-ul eMAG. Comenzile mele au fost întotdeauna livrate la timp și în stare perfectă. Serviciul de relații cu clienții al eMAG este foarte eficient și am întotdeauna parte de o experiență plăcută. Recomand cu încredere site-ul eMAG pentru cumpărăturile online.
Da, am avut probleme cu livrarea produselor comandate de pe site-ul eMAG. Recent, am comandat un televizor și a trebuit să aștept mai mult decât era specificat pentru a-l primi. Ei au menționat că livrarea va avea loc în 3 zile lucrătoare, însă produsul a ajuns abia după o săptămână. Am fost dezamăgit de întârzierea neașteptată și am sunat la serviciul de relații cu clienții pentru a afla ce s-a întâmplat. Reprezentantul mi-a spus că au existat probleme logistice și că au fost supraîncărcați cu comenzile în acea perioadă. Mi-au cerut scuze și mi-au oferit un voucher de reducere pentru următoarea mea achiziție.
Da, am avut câteva probleme cu livrarea produselor comandate de pe site-ul eMAG. Într-o ocazie, am comandat un laptop și am selectat opțiunea de livrare în 2 zile lucrătoare. Cu toate acestea, după două zile, produsul nu a ajuns la mine. Am fost frustrat și am decis să contactez serviciul de relații cu clienții al eMAG pentru a afla motivele întârzierii.
După o discuție cu un reprezentant, am aflat că exista o problemă în procesul de preluare și expediere a comenzii mele. Acesta mi-a explicat că, în cazuri rare, pot apărea discrepanțe între stocurile disponibile și cele afișate pe site-ul lor, ceea ce poate duce la întârzieri în livrare.
Reprezentantul mi-a cerut scuze pentru neplăcerile cauzate și mi-a asigurat că se va ocupa personal de situație. Mi-a oferit opțiunea de a alege un alt produs similar sau de a aștepta până când ar fi disponibil produsul pe care l-am comandat inițial.
Am decis să aștept și, în cele din urmă, laptopul a fost livrat la mine după o săptămână de la data inițială a livrării. Cu toate acestea, am fost puțin dezamăgit de întârzierea neașteptată și de faptul că problema a apărut în primul rând.
Da, am avut probleme cu livrarea produselor comandate de pe site-ul eMAG. Într-o situație, am comandat un telefon și am așteptat cu nerăbdare să-l primesc. Cu toate acestea, după o săptămână de la plasarea comenzii, produsul nu ajunsese. Am fost foarte perplex și am sunat la serviciul de relații cu clienții al eMAG pentru a afla ce se întâmplă. Reprezentantul mi-a spus că există o întârziere în livrare și că produsul va fi expediat cât mai curând posibil. Cu toate acestea, am fost impulsiv și am exprimat nemulțumirea mea față de întârzierea livrării și am cerut o soluție imediată. Reprezentantul a fost foarte amabil și mi-a oferit o reducere pentru viitoarele mele achiziții ca modalitate de compensare. În cele din urmă, produsul a ajuns la mine, dar am fost puțin dezamăgit de întârzierea neașteptată.