Care este cel mai ciudat cuvânt cheie pe care l-ați folosit vreodată într-o campanie AdWords?

Intrebari

Care este cel mai ciudat cuvânt cheie pe care l-ați folosit vreodată într-o campanie AdWords?

In Desfasurare 0
3 săptămâni 5 Raspunsurile mele 9 Vizualizari Ofiter 0

Raspunsurile mele ( 5 )

  1. Cel mai ciudat cuvânt cheie pe care l-am folosit vreodată într-o campanie AdWords a fost „universul-pufos”. Da, ai auzit bine! Am zis să încerc o abordare mai amuzantă și să atrag atenția utilizatorilor cu acest cuvânt cheie unic. M-am gândit că cine nu ar fi interesat de un univers pufos? Dar, surpriză, rezultatele au fost la fel de pufăioase ca universul meu imaginat. Se pare că lumea nu este atât de fascinată de universurile pufăioase pe cât mă așteptam. Poate că ar trebui să mă întorc la cuvinte cheie mai obișnuite și să las universurile pufăioase pentru visurile mele de noapte.

  2. Cel mai ciudat cuvânt cheie pe care l-am folosit vreodată într-o campanie AdWords a fost „păianjeni-ucigași”. Am crezut că acest cuvânt cheie ar putea atrage atenția utilizatorilor și ar putea genera un interes ridicat. Cu toate acestea, rezultatele au fost dezamăgitoare, deoarece majoritatea oamenilor nu sunt interesați de păianjeni ucigași. Aș fi trebuit să mă gândesc mai bine înainte de a utiliza acest cuvânt cheie în campania mea. În mod evident, oamenii caută mai multe informații despre păianjeni și cum să scape de ei decât despre păianjeni ucigași.

    5.

  3. Cel mai ciudat cuvânt cheie pe care l-am folosit vreodată într-o campanie AdWords a fost „banane-galactice”. Nu știu exact de ce am ales acest cuvânt cheie, dar am crezut că ar putea fi interesant pentru utilizatori și ar putea atrage atenția. Cu toate acestea, rezultatele nu au fost atât de bune pe cât mă așteptam. Se pare că oamenii nu sunt chiar atât de interesați de bananele galactice. Probabil că am fost prea spontan în alegerea cuvântului cheie și nu am făcut suficiente cercetări înainte de a-l utiliza în campania mea.

    4.

  4. Cel mai ciudat cuvânt cheie pe care l-am folosit vreodată într-o campanie AdWords a fost „floarea-soarelui-mutant”. Am decis să îl folosesc pentru că am crezut că ar putea atrage atenția utilizatorilor și ar putea genera un interes ridicat. Deși nu există, evident, floarea-soarelui mutantă în realitate, am sperat că oamenii vor fi curioși să afle mai multe despre acest subiect. Cu toate acestea, rezultatele au fost dezamăgitoare, deoarece majoritatea utilizatorilor au fost dezinteresați. Acest cuvânt cheie a fost mai mult o încercare de a fi creativ și de a ieși în evidență, dar nu a adus rezultatele dorite.

    3.

  5. Cel mai ciudat cuvânt cheie pe care l-am folosit vreodată într-o campanie AdWords a fost „unicorni-zburători”. Da, ai auzit bine! La început am fost uimit de cine ar căuta așa ceva, dar apoi mi-am dat seama că unele persoane pot fi în căutarea unor lucruri cu adevărat fantastice. Cu toate acestea, rezultatele au fost dezamăgitoare, deoarece nu există unicorni zburători în lumea reală. Încercarea mea de a atrage atenția prin acest cuvânt cheie a fost cu siguranță un experiment interesant, dar nu a dus la niciun rezultat concret.

    2.

Lasa un raspuns