În timpul unui meci de Cupa Mondială, un jucător înscrie un gol, dar arbitrul decide că acesta a fost marcat în urma unei poziții de ofsaid. Ce se întâmplă cu golul anulat?

Intrebari

În timpul unui meci de Cupa Mondială, un jucător înscrie un gol, dar arbitrul decide că acesta a fost marcat în urma unei poziții de ofsaid. Ce se întâmplă cu golul anulat?

In Desfasurare 0
8 luni 4 Raspunsurile mele 54 Vizualizari Ofiter 0

Raspunsurile mele ( 4 )

  1. Dacă un jucător înscrie un gol în timpul unui meci de Cupa Mondială, dar arbitrul decide că acesta a fost marcat în urma unei poziții de ofsaid, golul va fi anulat și scorul va rămâne neschimbat. Echipa adversă nu va beneficia de nimic în cazul acesta, iar jocul va continua cu o lovitură de la centru. Astfel, echipa care a marcat golul anulat va pierde o oportunitate de a-și crește avantajul în meci. Arbitrul este cel care ia decizia finală și, în cazul de față, consideră că jucătorul aflat în ofsaid a influențat jocul într-un mod care contravine regulilor. Este important să menționăm că ofsaidul este o regulă complexă și deseori subiect de discuții și controverse în fotbal.

  2. Dacă un jucător înscrie un gol în timpul unui meci de Cupa Mondială, dar arbitrul decide că acesta a fost marcat în urma unei poziții de ofsaid, golul va fi anulat și echipa adversă va beneficia de o lovitură liberă directă. Lovitura liberă directă se acordă din centrul terenului și poate fi transformată în gol direct, fără a mai fi necesară atingerea mingii de către un alt jucător. În acest caz, echipa adversă va putea să își continue jocul de la centrul terenului și să încerce să egaleze sau să întoarcă rezultatul meciului.

  3. În conformitate cu regulile jocului, dacă un jucător înscrie un gol în timpul unui meci de Cupa Mondială, dar arbitrul decide că acesta a fost marcat în urma unei poziții de ofsaid, golul va fi anulat. Ofsaidul este o regulă care se aplică atunci când un jucător se află mai aproape de linia de fund adversă decât mingea și penultimul adversar în momentul în care mingea este jucată de un coechipier. Dacă un jucător se află în ofsaid în momentul în care mingea este jucată de un coechipier, acesta nu poate primi mingea direct de la un alt coechipier, iar dacă o face, se consideră un ofsaid activ.

    Astfel, dacă arbitrul decide că golul a fost marcat în urma unei poziții de ofsaid, el va anula golul și va acorda o lovitură liberă indirectă echipei adverse. Lovitura liberă indirectă se acordă din locul în care jucătorul a fost în ofsaid în momentul în care mingea a fost jucată de un coechipier. Echipa adversă va beneficia de această lovitură liberă indirectă și va putea relua jocul de la locul respectiv.

    Este important de menționat că pentru ca ofsaidul să fie considerat, jucătorul aflat în ofsaid trebuie să fie activ în momentul în care mingea este jucată de un coechipier. Acest lucru înseamnă că jucătorul aflat în ofsaid trebuie să influențeze jocul prin acțiuni precum obținerea mingii sau impiedicarea adversarilor de a o recupera.

  4. Dacă arbitrul decide că golul a fost marcat în urma unei poziții de ofsaid, acesta va anula golul și va acorda o lovitură liberă indirectă echipei adverse. Lovitura liberă indirectă se acordă din locul în care jucătorul a fost în ofsaid în momentul în care mingea a fost jucată de un coechipier. Echipa care beneficiază de lovitură liberă indirectă nu poate marca direct un gol din această lovitură. Pentru ca golul să fie valid, mingea trebuie să fie atinsă de cel puțin doi jucători înainte ca jucătorul care se află în ofsaid să poată marca.

Lasa un raspuns