Înainte de toate, bine te-am găsit pe aici. Sperăm că vei găsi răspunsuri la întrebările pe care le ai și că, în același timp, vei respecta normele de bună etică într-o comunitate frumoasă așa cum este cea de aici. Dacă te întrebi cum funcționează, de fapt, lucrurile cu un astfel de site, ne-am gândit să îți punem la dispoziție un scurt ghid.
Lucrurile nu sunt chiar atât de complicate, însă, înainte de a începe să interacționezi cu ceilalți utilizatori ai site-ului, iată ce ar trebui să știi!
Pagina „Categorii întrebări”
Pe această pagină, vei găsi categoriile în care se încadrează întrebările utilizatorilor. Are drept scop dorința de „a centraliza” întrebări specifice, astfel încât, de exemplu, ție să îți fie mult mai ușor să găsești un anumit răspuns. De exemplu, în categoria Știință și mistere vei găsi întrebări specifice, curiozități pe care ceilalți utilizatori le-ar putea avea. Vei găsi multe alte categorii pe acest website, care au rolul de a-ți eficientiza căutările și găsirea răspunsurilor.
Pagina „Pune o întrebare”
Această pagină este special dedicată utilizatorilor care vor să pună o anumită întrebare. În cazul în care ai o curiozitate, vrei să descoperi ceva nou, ai nevoie de ajutor sau de vreun sfat pe care crezi că îl poți primite de la alți utilizatori, atunci nu ezita să-ți faci un cont și să lansezi această întrebare către comunitatea noastră. Credem că împreună putem face lucruri mărețe și frumoase și ne putem ajuta reciproc. A cere ajutorul este, deseori, o dovadă mare de curaj!
Pagina „Top useri”
Această pagină este dedicată utilizatorilor cei mai activi: care pun întrebări, care răspuns corect la anumite întrebări și își câștigă dreptul de a fi utilizatori, care lasă comentarii. Activitatea este recompensată sub formă de puncte, iar aceste puncte îți oferă un anumit „titlu”: căpitan, ofițer, general, maior, locotenent, colonel. Cu cât ai mai multe puncte, cu atât înseamnă că activitatea ta pe acest website este una ridicată!
Pune întrebări de fiecare dată când ai nevoie de răspunsuri
Nu ezita să pui întrebări ori de câte ori ai nevoie de un răspuns. Nu trebuie să fie o întrebare cu interes pentru toată lumea, ci pur și simplu o întrebare personală, una care, de exemplu, poate fi integrată în categoria Timp liber. Poate plouă afară și nu știi ce ai putea ca să nu te plictisești prea tare – nu-ți face griji, întreabă-i pe ceilalți. Cu siguranță cineva îți poate oferi un sfat foarte inspirat, astfel încât să te distrezi la maximum chiar și atunci când plouă.
Oferă răspunsuri doar atunci când ai certitudinea utilității lor
În cazul în care un utilizator a pus o întrebare în categoria Afaceri, de exemplu, vorbim despre un domeniu aparte, care necesită expertiză și experiență. Prin urmare, chiar dacă ajutorul oferit este de apreciat, încearcă să îl oferi doar atunci când ai certitudinea că răspunsul oferit este unul viabil, corect, relevant pentru persoana care a pus întrebarea. Pe scurt, nu răspunde doar pentru „a te afla în treabă”, deoarece acest lucru poate afecta dinamica fluidă a site-ului nostru!
Vrem să ne transformăm într-o comunitate complexă, efervescentă, în care să ne simțim relaxați și să ne simțim bine, având mereu la dispoziție posibilitatea de a ne ajuta, de a evolua împreună!
Lasa un raspuns